Levertijd, verzendkosten, retournering
Levertijd
Voor fysieke producten geldt een levertijd van 5-7 werkdagen.
Het lukt echter niet altijd om dit na te komen. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten ik om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan breng ik je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Voor digitale producten geldt dat je het bestand binnen 24 uur via de mail ontvangt of meteen kan downloaden via een download knop/pagina.
Verzending
Alles wordt met PostNL verstuurd. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kan ik het moment van aflevering niet garanderen.
ProcreateTips NL is niet verantwoordelijk voor schade door PostNL, maar laat het zeker weten als jouw bestelling niet goed of kapot is aangekomen!
Verzendkosten
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€1,14 - €2,28 voor brievenbus post (afhankelijk van het gewicht)
€4,25 voor een brievenbus pakketje
€5,95 - 6,95 voor een pakket (afhankelijk van het formaat en gewicht)
Retourproces
Bij ProcreateTips NL willen we dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht je echter niet tevreden zijn, dan heb je op grond van het Nederlandse consumentenrecht het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling een artikel retour te sturen zonder opgaaf van reden. Dit herroepingsrecht geldt voor alle producten die via onze webshop zijn besteld, met uitzondering van digitale producten.
Zo stuur je items retour:
- Herroeping melden: Meld je retour binnen 14 dagen via e-mail anne@procreatetips.nl
- Retourneren van het product: Na je melding heb je 14 dagen om het artikel terug te sturen.
- Kosten: De retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij er een fout aan onze kant is gemaakt.
- Terugbetaling: We betalen het aankoopbedrag en de standaard verzendkosten binnen 14 dagen terug nadat wij het product hebben ontvangen.
Voor vragen over het retourbeleid kan je contact op nemen via anne@procreatetips.nl.
Garantie
Ik geef om mijn producten en doe logischerwijze mijn best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kan maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij Studio Annenas hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zal ik kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar anne@procreatetips.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.